2019. nov 25.

Az Életem, avagy kemény sorsból, hivatás!

írta: Jácint Csillag
Az Életem, avagy kemény sorsból, hivatás!

Sziasztok.

Az életem, sosem volt az a mézes-mázos habos torta, mindig is benne voltam a krémjében. Kaptam rendesen az Élettől mindent, családon belüli erőszak, iskolai zaklatás, csak hogy néhányat kiemeljek ezek közül.

18 éves koromban elköltöztem otthonról, nem volt könnyű, mindenért saját magam küzdöttem meg. Sosem hátráltam meg az Élet kihívásai elől.

Megéltem nagy veszteségeket, mint szegény Édesapám és Nagymamám halála, Ők voltak azok az emberek, akik a legfontosabb pozíciókat töltötték be a szívemben.

Volt, hogy elgondolkodtam, öngyilkos leszek és abba hagyom ezt a kegyetlen játékot, amit Életnek hívunk, de valahogy mindig az utolsó pillanatban megindult bennem az ösztön és a fülembe súgta, amit a mama mindig mondogatott nekem : " Kisfiam, az Isten, mindig a legkeményebb katonáinak adja, a legnehezebb csatákat."
Ez a mondat, mindig erőt adott nekem és mindig ott volt, hogy kisegítsen a depresszió nehéz kövei alól.

Ezért, amikor rátaláltam az önfejlesztésre és végre megértettem, milyen folyamatok is zajlanak bennem a nap minden egyes másodpercében, megértettem:

Nekem az a hivatásom, hogy az embereknek irányt mutassak, igenis van kiút egy jobb élet felé, ki lehet lábalni a legnagyobb gondokból is és lehet szép az Élet, még akkor is, ha most éljük életünk legszörnyűbb pillanatait, mert Mi vagyunk a saját sorsunk kovácsa és csak mi vagyunk képesek változtatni a Saját Életünkön.

Gyere velem és Élj Boldogabb Életet. person-1245959_1920.jpg

Szólj hozzá