2019. dec 20.

3+1 tipp, hogy tudsz előbbre jutni, az életedben.

írta: Jácint Csillag
3+1 tipp, hogy tudsz előbbre jutni, az életedben.

Ha ezeket betartod, te is képes leszel haladni az utadon!

Sokat gondolkodtam azon, hogy az emberek miért nem képesek a saját árnyékukból kilépni és megtenni, amit szeretnének, ezért adok 3+1 tippet, ami nekem is segített.

Én 17 éves koromban elköltöztem otthonról, mert úgy éreztem, az a családi háttér, amiben éltem, nem hogy nem támogat, még anyagi befektetésnek is tekint, megléptem.

Képes voltam szakmai országos versenyen 5. helyet elérni, miközben az anyám bosszúból, ki akart rúgatni az iskolából, mert többé nem voltam a kereseti forrása.

Képes voltam bedolgozni magam egy multihoz úgy, hogy külső cégesként indultam és egészen a logisztikai pozícióig eljutottam.

Képes voltam 24 éves koromban megvenni a saját házam és 28 évesen a saját autóm.

Most pedig 28 és fél éves koromban, a saját vállalkozásom tervezem, szervezem.

Tudom, most sokak szájából elhangzik, "a felvágós kis takony, biztos baromi nagy mázlija volt".

Hát el kell mondanom nem, nagyon nem!

Faluban élek, mennek a pletykák, voltam Én már minden, amit az ember el tud képzelni, mert az emberek nem tudták, honnan van az, amit megteremtek magamnak és amit nem tudnak, azt megpróbálják kitalálni. Csak azt nem látta sosem senki, hogy mit teszek bele abba, hogy nekem ez sikerüljön: baromi sok munkát, ha kell éjjel, ha kell nappal, ha kell 12 órában, ha az szükséges, 18 órában. Hogy miért 18 óra? Mert amikor haza érek a multitól, itthon tanulok, vagy képzem magam, vagy videót forgatok és vágok, de mindent megteszek azért, hogy elérjem a célom.

És íme a 3+1 pont, amit ígértem!

  1. Az alázatos és mindent bele adó munkával, bármire képes leszel.
  2. Tanulj a hibáidból és fejleszd magad.
  3. Keménynek kell lenni és ki kell lépni a saját burkodból és nem meghátrálni, már az első akadálynál.

   +1. Ne félj segítséget kérni, ha valami nem megy, mert vannak olyan helyzetek, amikre nem vagy egyedül képes, és ha nem is találod azonnal a megfelelő embert, az élet eléd sodorja, ha hagyod, hogy segítsen.

Nekem ezek voltak, amik előre vittek és vinni fognak életem végéig. Nagymamámnak tettem egy fogadalmat, még kisgyerek koromban, amit mindig eszembe juttatott, amikor valami nagyon nagy őrültségre készültem. "Kisfiam, légy mindig őszinte, nyitott, ne félj semmitől és a becsületből, soha ki ne térj!" Én ennek az eszmének a tudatában élem az életem és nem is szeretnék ezen változtatni, mert ez egy olyan lámpás, ami mindig fényt ad a legsötétebb órában is.

milky-way-4006343_1920.jpg

Forrás:https://pixabay.com/hu/photos/tej%C3%BAt-%C3%A9jszaka-csillagok-szem%C3%A9ly-4006343/

 

Szólj hozzá

blog élet tipp siker hit önbizalom álmaink