2019. nov 25.

Az emberek és a modern gondolkodás.

írta: Jácint Csillag
Az emberek és a modern gondolkodás.

Avagy, miért is kezdtem bele, a blogolásba.

Sziasztok.

Többen is megkérdezték, hogy mivel foglalkozom, mi a célom, mit akarok ezzel az egésszel, mi az ami miatt Én bele vágtam?

“Hiszek abban, hogy ha a gyertyámmal meggyújtok egy másik gyertyát,attól az én gyertyám nem lesz halványabb, hanem a világ lesz fényesebb.“

A mai rohanó világban, az ember nem gondol arra, hogy mit érez, mi mozgatja, mik a vágyai, a céljai, ha egyáltalán tűz ki maga elé célokat, vagy egy nagyon kritikus szemszög, "hogy mártsam bele valakibe a késem még jobban".

Mostanában kiment a divatból az Önkritika, az Önérzet, de egyre nagyobb teret hódít az EGO. Nagy divat lett többre tartani magunkat, mint a másik érzéseit figyelembe venni, vagy a másik fejével való gondoskodás. Ezért előszeretettel gyalogolunk bele mások lelki világába, köpjük szembe, vagy verjük agyon, csak mert nem egyezik a véleményünk.

Nem nézzük meg először, hogy Én hogyan állok egy adott témában, mi az állásfoglalásom, -normális esetben ez után kellene véleményt alkotni- , hanem csak fogom magam és kitaposom a lelket a másikból. De mi van, ha az elszenvedője vagyok ennek az egésznek? Akkor magamba roskadok, nagy nehezen, de valahogy feldolgozom és amint lehet megtorlom a sérelmeim. Manapság ez a trend, a divat, mert az EGO védelme sokkal fontosabb és megvédjük bármilyen áron, nincs WIN-WIN helyzet, vagy EGÁL, valakinek győzni, valakinek bukni kell.

Ezen a gondolkodásmódon szeretnék változtatni az emberekben, ez az Én mozgató rugóm.

Legyen szép napotok!

A képen a következők lehetnek: cipők
Szólj hozzá